poniedziałek, 12 stycznia 2015

Rozdział 48

*Annabeth*

Trzy dni, minęły już trzy dni i ani jednej wiadomości od Percy'ego. Odkąd go nie ma każdy mój dzień wygląda tak samo, a mianowicie przesiadywanie godzinami w wielkim domu i czekanie na jakikolwiek znak od Glonomóżdżka. Oczywiście nie jestem sama ponieważ Chejron kazał Emily mnie pilnować na wypadek gdybym chciała uciec. Naprawdę nie wiem dlaczego uważa, że mogłabym opuścić obóz bez jego wiedzy. No dobra w sumie to wiem.
-Dobre wieści - odezwała się córka Posejdona, która właśnie weszła na werandę - dzieci Hefajstosa spróbują naprawić lokalizator Percy'ego z głównego komputera,
No tak. W wielkim domu są dwa główne komputery w pokoju na piętrze, tak zwane
 "Centrum Dowodzenia" i oczywiście wie o nim tylko nieliczna grupka osób.
Chciałam się zapytać o szczegóły ale w tym samym momencie podszedł do nas Chejron.
-Mamy nowego obozowicza, więc chciałbym abyś ty Annabeth go oprowadziła po obozie.
-Dlaczego ja? - Zapytałam obojętnie.
-Ponieważ potrzebujesz odpoczynku, od paru dni tylko tutaj siedzisz.
-Nieprawda chodzę przecież do pawilonu. - Centaur spojrzał na mnie gniewnie. -No dobra, gdzie on jest?
-Czeka przy łazienkach.
Wstałam powoli z krzesła i zaczęłam iść tam gdzie pokierował mnie koordynator. Na miejscu zobaczyłam wysokiego bruneta.
-Hej - Uśmiechnął się.
-Daruj sobie, po prostu chodź za mną i słuchaj bo dwa razy nie będę powtarzać.- Powiedziałam oschle po czym ruszyłam do przodu.






*Percy*

Od paru dni siedzę zamknięty w jakimś pokoju, nawet nie wiem gdzie jestem.
Spojrzałem na zegarek, który wciąż pozostaje wyłączony, nie mogę dopuścić do tego aby ktoś dowiedział się jakie on ma właściwości.
Chciałbym zobaczyć Annabeth ale wiem, że to nie jest najlepszy pomysł, jeszcze naszłyby mnie wątpliwości co do planu.
Usłyszałem jak ktoś przekręca zamek i drzwi się otworzyły po czym do pokoju weszło dwóch chłopaków, jeden związał mi ręce, a drugi zawiązał oczy i zaczęli gdzieś prowadzić.
Gdy w końcu dotarliśmy na miejsce zdjęli mi przepaskę z oczu, a przede mną stała Phoebe.
-Przemyślałeś moją propozycje?
-Tak ale raczej nie skorzystam. słabo opłacalny interes i ta cała idea zniszczenia świata. To chyba nie dla mnie.
-Jeszcze zmienisz zdanie. - Powiedziała ledwo nad sobą panując.
-Rozumiem, że jesteś zła ale odpuść, Wrócimy do domu, wyprawie ci przyjęcie powitalne, sprowadzę jednorożce, co zechcesz.
-Zamknij się. -Warknęła. - A wy włączcie telewizor.
-Jak miło, wypożyczyłaś film? Wiedziałem że... - Nie dokończyłem ponieważ to co zobaczyłem na ekranie odebrało mi mowę.
Annabeth stała z jakimś brunetem pod moim domkiem po czym on się nachylił
 i zaczęli się całować. - Telewizor się wyłączył.
-Może to pomoże ci w podjęciu dobrej decyzji. - Córka Nemezis uśmiechnęła się krzywo.
Tysiąc pytań zaczęło kłębić mi się w głowie.
Dlaczego to zrobiła? Myśli, że nie żyję? Może już nic do mnie nie czuje? Jedno jest pewne, to tylko rozwiało moje wątpliwości co do mojego planu.
Skierowałem wzrok na Phoebe, - Zgoda. Przyjmę Kronosa.








***
I jak? Może być?
Ktoś chce mnie zabić? Jeśli tak to bardzo proszę. (Tylko tak przed sprawdzianem z matmy)
Zastanawia mnie czy ktoś się spodziewał takiego obrotu sytuacji xD
Jak myślicie. co będzie dalej?
Utworzyłam fan page na fejsie, więc teraz możecie być na bieżąco
Paula córka Posejdona - Lajkujcie bo lajki życiem
Czytasz? - Komentuj





22 komentarze:

  1. Co nie tylko nie Percy , biedna Annabeth :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z niecierpliwością czekam na następny ;)

      Usuń
    2. A właśnie że Percy *śmieje się złowieszczo*

      Usuń
  2. ej a będzie rozdział 14 na drugim blogu???
    ~shimon

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powinien się pojawić jeszcze dzisiaj albo jutro (wszystko zależy od tego jak szybko się uwine z wypracowaniem na biologie)

      Usuń
    2. ok rozumiem ja też mam niezły zapierdziel w szkole
      ~ shimon

      Usuń
  3. Uuu..ciekawie! Wyczekuje następnego rozdziału :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawie się zapowiada O-O
    zniecierpliwością czekam na następny ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. kiedy nastempne roozdziały

    OdpowiedzUsuń
  6. BEJBI
    Co.
    Tutaj.
    Się.
    Właśnie.
    Stanęło? XD
    Potrafisz zadziwiać człowieka XD
    Bosh, nie trawię tej całej Phoebe ;-;
    Weź ją wypieprz do Tartaru albo w Chaos i bd git xddd
    Kiedy nexcik? :D
    Zawsze oddana i wierna fanka :*
    ~Kochany Anonimek

    OdpowiedzUsuń
  7. hej kiedy nowy rozdział , bo nie mogę się doczekać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze? Sama jeszcze nwm ale postaram się dodać jak najszybciej

      Usuń
  8. siema
    A więc tak twój blog jest po prostu zaje*isty bardzo dobrze sie go czyta super fabuła na obu blogach . musze jednak przyznać że drugi blog bardziej mi sie spodobał . mam tylko jedno pytanie KIEDY NEXT !!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ~Shimon

    OdpowiedzUsuń
  9. Moje życie straciło sens . Głupi blogger nie pokazał mi ,że stawiłaś rozdziały . Idę się sama zakopać . Rozdział cudowny . Czekam na next

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie rozumiem, jak tak można?
      Nie poczekaj.... Kto będzie czytał moje nędzne rozdziały jeśli się zakopiesz?

      Usuń
  10. Nominuję cię do LBA. Szczegółów wypatruj tutaj:
    zapiski-zatan.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kiedy masz ten sprawdzian z matmy? *szykuje siekierę* Bo mogę się nie wyrobić *przelicza strzały w kołczanie* Wiesz mam napięty grafik. A tak na serio rozdział świetny. Czekam na next. Wera

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po feriach czyli za tydzień :) i jeszcze z niemca, anglika, i fizyki (lepiej się pospiesz)

      Usuń
  12. Twój blog jest po prostu cudowny. Świetnie piszesz i z dumą powiem (napiszę), że wszystkie rozdziały od 1 przeczytałam w 2 godziny. Na początku miałam przeczytać do 10, potem do 20 i zanim się obejrzałam jestem już tu. Wyciągająca opowieść. Pisz dalej! I mam pytanie. Co z Thalią i Nickiem?

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie mogę się doczekać aż przeczytam następny rozdział na obu blogach !

    OdpowiedzUsuń