niedziela, 1 marca 2015

Urodziny

Tak jak w tytule posta wczoraj były urodzinki. Nie moje oczywiście (były w styczniu)
Możecie uwierzyć że to już rok???? Bo ja nie.
Ten czas tak szybo zleciał.
Chcę wam z całego serca podziękować za te ponad 26200 tyś wyświetleń (jestem pewna że to nie ja aż tyle nabiłam) i 865 komentarzy (też nie wszystkie moje)
No i ogólnie dziękuję za to że jesteście no bo przecież nie dla siebie to pisze.
Taka mała rada ode mnie:
Zawsze ale to zawsze trzymajcie język za zębami i pamiętajcie
że mama ma zawsze racje nawet gdy jej nie ma.
TAK znowu mam szlaban. (Ja na serio muszę się hamować) No nie ważne
powinnam teraz robić prezentacje na biologie więc może uda mi się napisać jakiś rozdział.
Cały ROK!!!!!

22 komentarze:

  1. Wszystkiego najlepszegii.Kolejnych lat

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie bylam tutaj od poczatku ale ciesze sie z twojego szczescia. Zycze weny i wgl.

    OdpowiedzUsuń
  3. Sto lat, sto lat i wszystkiego naj. Wera

    OdpowiedzUsuń
  4. sto lat sto lat niech zyje zyje nam wszystkiego naj siostro sondze ze rozdzial bendzue szybko bo ja tak ladnie umiem prosuc polseeeeeee mina szczeniaczka ploseeeee
    Bella
    PS.juz drufi raz sie pytan czy dalej bendziesz priwadzic blog o Annabeth czy nie

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje ;-))) Dopiero teraz napotkalam na to opowiadanie i musze powiedziec (a raczej napisac ;-)) ze spodobalo mi sie ;-))) Masz bardzo ciekawe pomysly na historie w tym opowiadaniu ;-)) Jedyne do czego sie przyczepie to ortografia ,ktora nie jest zla ,ale czesto popelniasz podstawowe bledy ;-)) Oraz to ,ze to zawsze Percy jest tym poszkodowanym/ugodzonym mieczem/porwanym itp. Wiesz wysztko jest spoko ,ale to sie robi troszku przewidywalne ,ze jesli sie cos dzieje to i dzieje sie Percyiemu ;-)) Dla od miany mogloby byc tak ze to Ann sie cos stanie i to Percy bedzie musial ratowac ,a nie tak jak sie powtarza ,ze to Ann ratuje Persiaka ;-)) Mam nadzieje ,ze sie nie obrazisz za moj komentarz poprostu chce pomoc i mowic prawde ;-)))Twoim plusem jest to ,ze informujesz czytelnikow ,ze moze sie nie pojawic rozdzial tak jak byl planowany bo np. masz szlaban ;-)) (udreka wiem ,sama kilka razy dostalam szlaban na komputer i nie moglam pisac ;-)) I wtedy czytelnik jest przygotowany na to ,ze rozdzial pojawi sie pozniej ,a nie pomysli sobie 'olala sobie juz nie bedzie pisac' itd. co pokazuje ,ze dbasz o swoich czytelnikow ;-)) Jesli doszlas do tego momentu to sie ciesze ,ze mnie "wysluchalas" (hahah tez jestem madra xD) Mozesz sie spodziewac ,ze bede tu reguralnie zagladac i kommentowac ;-* Pozdrawiam i zycze weny :***
    P.S. Przepraszam za brak polskich znakow ,ale mam taka klawiaturke w telefonie ;-/// Co mnie juz wkurza ;-)))
    P.P.S Czekam z zniecierpliwoscia na nowy rozdzial :-***

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedy kolejny rozdział ??? Nie każ tak długo czekać ;d

    OdpowiedzUsuń
  7. Potwierdzam minął już miesiąc

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiemy i cieszymy się, że były urodziny i z tego co napisałaś zamierzasz to dalej ciągnąć. Jakoś się nie zapowiada jak na razie i jeżeli jeszcze wchodzisz na tego bloga i żyjesz to napisz mi czy dalej prowadzisz ten blog Historia Annabeth?????? Wszyscy czekają na nowy rozdział. Nie zawiedź nas!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ejejej kiedy nowy rozdział ?Nie każ tak długo czekać, albo chociaż napisz czy dalej będziesz prowadzić bloga :d

    OdpowiedzUsuń
  10. Halo jesteś tam jeszcze?

    OdpowiedzUsuń
  11. czekam na kolejny rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  12. wow your blog is great.
    awfully I like it here.
    I will surely bump into here more often.
    interesting writing .
    follow for follow ? I already :)

    Angelica-gurgul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Dlaczego nie piszesz ? Pisz ! Uwielbiam ten blog !!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Pisz oba blogi bo nie zaznacz spokoju w hadesie mówię ci poszło tego bloga i historię annabeth bo zrzera mnie ciekawość więc pisz i nie ma zmiłuj
    emciak♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Paula...żyjesz ? Proszę cię napisz. Miłość, która przetrwa wszystkio, Historia Annabeth...czekamy.

    OdpowiedzUsuń
  16. Czemu nie piszesz? Tan blog jest genialny uwielbiam go!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ejno,czemu trafiam na blogi z super fabułą, ale one nie są kontynuowane? Napis z do końca, proszę!

    OdpowiedzUsuń
  18. Czemu to koniec ja chce jeszcze!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Wracaj proszę to jest genialne!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Błagam Cie, błagam na Styks Cię zaklinam masz to dokończyć. Uwielbiam jak piszesz to jest świetne po prostu błagam napisz chociaż do końca chociaż ostatnie kilka rozdziałów, a na końcu niech będzie znowu Percabeth, a w dodatku pokaż, napisz na sam koniec przyszłość Percabeth. Błagam. Zaklinam Cię na rzekę Styks, że masz to dokończyć w ciągu miesiąca. Proszę. Bo się rozpłaczę jak nie zrobisz następnych rozdziałów.

    OdpowiedzUsuń